Ustalanie priorytetów - pomocnik w PDF

Ostatnio miałam przyjemność uczestniczyć w fakultetach "zarządzanie czasem" i mogę Wam z ręką na sercu powiedzieć, że choćby dlatego KOCHAM SWOJE STUDIA!


Wracając jednak do temu, dzięki fakultetom zaczęłam naprawdę i w końcu, zastanawiam się nad swoim czasem, którego nienawidzę planować. Powstał planer na marzec, zaczęłam prowadzić swój bujo - ale o tym innym razem.

Zarządzanie czasem warto zacząć od ustalenia swoich priorytetów, zakłócaczy czy pierdół, na które tracimy swoje życie. Mnie to bardzo pomogło i czuje się o wiele lepiej, bo wiem, na czym mi zależy i nazwałam to głośno.

Przygotowałam małego pomocnika w ustalaniu priorytetów - możecie go sobie pobrać, wydrukować, uzupełnić i schować w bezpiecznym miejscu. Bardzo polecam - bo sama odpowiedziałam sobie na takie pytania :) 




Mam nadzieję, że Ci się spodoba :)